Jak wprowadzić firmę na Amazon?
Amazon – wstęp o firmie, która podbiła świat
Amazon jest globalnym potentatem e-commerce. Kreuje on nowe trendy. Takie są fakty. Firmę stworzył Jeff Bezos. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że Amazon to świetne miejsce do zarabiania pieniędzy. Jednak, czy tak jest w rzeczywistości? W tym artykule dowiesz się o wszystkich niuansach wprowadzenia własnej firmy na platformę Amazon.
Jak założyć konto na Amazonie? Amazon – współpraca
Trzeba przejść przez procedurę. Najpierw trzeba udowodnić, że firma rzeczywiście istnieje oraz legalnie działa. Amazon może zażądać od Ciebie dokumentów sądowych (KRS) oraz dokumentów założycielskich lub też rachunków, które potwierdzają Twój adres – na przykład za abonament telefoniczny lub za prąd. Następnie wymagane jest posiadanie konta bankowego w jednym z obsługiwanych przez Amazon państw. Niestety nie znajdziesz Polski. Amazon rozlicza się w walucie, która obowiązuje w danym kraju. Amazon jest ekosystemem kompletnym i zamkniętym. Trzeba tam przestrzegać pewnych zasad wewnętrznych, szczególnie gdy chodzi o tworzenie ofert. Do kluczowych elementów utworzonego produktu zaliczymy tytuł, słowa kluczowe oraz 5 charakterystycznych cech danego produktu. Ważny jest także opis główny. Konieczne jest przygotowanie odpowiednich zdjęć, następnie wybiera się kategorii oraz opisuje dodatkową specyfikację techniczną.
Czym jest Product Display Ads?
Jest to nowy rodzaj reklamowy poprzez Amazon. Wyróżniamy dwa jego formaty. Rozwiązanie to jest świetne dla tych, którzy chcą zaprezentować komplementarne albo konkurencyjne produkty. W takiej sytuacji reklamy mogą być skierowane na bazie intencji zakupowych w rozróżnieniu na kategorie produktowe lub konkretne produkty, które dobrane są w oparciu o słowa kluczowe. Product Display Ads skierowany jest głównie dla bardziej zaawansowanych sprzedawców, którzy mogą poszczycić się pewnym “dorobkiem”. Dostępna jest tylko dla sprzedających, którzy otrzymali zaproszenie do programu Amazon Vendor i z niego skorzystali. To sprawia, że są oni dostawcami Amazon i oferowane przez nich produkty są sprzedawane pod szyldem Amazon.
Amazon sprzedaż
Gdy decydujesz się na rozszerzenie swojej działalności o sprzedaż poprzez platformę Amazon warto skorzystać z wyspecjalizowanej firmy która poprowadzi przez cały proces. Amz Team – współpraca z nimi może przynieść odpowiednie profity dla Twojego przedsiębiorstwa. Wraz z agencją Seo Managment która prowadzi marketing firmy AmzTeam przeniosą Twój biznes na nowy poziom.
W promowaniu Swoich produktów konieczne jest także zbudowanie pewnej otoczki marketingowej oraz pozycjonowaniu oferowanych przez Ciebie produktów oraz właściwe zarządzanie marką. Istotne są również działania marketingowe w zakresie PPC. To może zwiększyć sprzedaż Swoich produktów we współpracy z platformą Amazon.
Usługa Amazon FBA. Na czym polega?
Dzięki tej usłudze Amazon pomoże Ci zwiększyć sprzedaż online w Wielkiej Brytanii, a także na dodatkowych rynkach. Odbywa się to poprzez dostęp do wysokiej klasy rozwiązań logistycznych oraz błyskawicznej i darmowej dostawy Twoich produktów. Kluczowa jest także odpowiednia i skuteczna reklama na Amazon, żeby odnieść sukces.
Najnowsze komentarze