3 wskazówki jak przygotować post do promocji na Facebooku.

Słynny to serwis już społecznościowy to Facebook jest on tak naprawdę miejscem jednocześnie takowym to uwielbianym, ale i zarazem znienawidzonym przez wszystkich przedsiębiorców. Dzięki też i niemu rozstąpiło się takowe to morze marketingowe, możliwości, ale i zarazem takowe to zalała je ich też słynna fala rozczarowania wieloma to z usług reklamowych na takowym to Facebooku. Jeżeli też i myślisz, że potrafisz to żeglować na takowych o to niespokojnych wodach niebieskiego to takowego i oceanu Facebooka? Dziś przedstawimy Ci jednak 5 wskazówek, jak to zrobić, aby cała kampania się udała.

Wskazówki.

1. Stawiaj na jakość a nie na takową to ilość!

Pamiętaj, jednym z takich najważniejszych to metod to jest stawianie na jakość, a nie na ilość. O co tutaj tak naprawę zaczyna tylko i wyłącznie chodzić? Chodzi o to, że wiele osób nie dba o elementy takich jak:

  • Tekst marketingowy.
  • Zdjęcia takowej to wysokiej jakości.
  • takowe o to Hashtagi.

Wiele osób na to nie zwraca już uwagi i myśli, iż kiedy dołoży, więcej pieniędzy na marketing to jej to wyjdzie, bo przecież więcej jest na marketing. Wcale tak to nie działa. Jeżeli też i promujesz usługę a może po prostu produkt to postaw tak naprawdę na tekst marketingowy, który posiada, od 100 do 250 znaków a zawiera, w nim:

  • Ofertę.
  • Korzyści.
  • Zalety produktu.
  • Dlaczego warto u Ciebie go zakupić.

Kiedy już będziesz, miał taki o to opis wysokiej jakości na 100 do 250 znaków zadbaj, tutaj o hashtagi, które są odpowiednie do Twojej niszy sklepowej, czy też firmowej a może produkty i usługi. Facebook stara się, aby hashtagi działały tak samo, jak na Instagramie czy Twitterze a może i na TikToku, ale jeszcze tego też na dużą skalę nie wprowadził, ale jednak warto tutaj dodać 2 do 3 hashtagów z Twojej to niszy.

Zdjęcie. Zdjęcie tak naprawdę musi być dobrze i odpowiednio przygotowane w odpowiednich to pikselach na Facebooku i wymiarze. Dodatkowo musi być one wyraźne i przedstawiać tutaj zdjęcie usługi, czy też i produktu, ale chociaż przyciągające zdjęcie z Twojej o to tematyki.

2. Odpowiednio dopieść takowy to post.

Wiesz, o co chodzi? Nie? To się nie martw, zaraz Ci wytłumaczę.

Skoro tak naprawdę masz już zrobiony cały o to post i masz już tekst korzyści tekst dla klienta tekst pod SEO zdjęcie i hashtagi to dobrze. Jednak to jest tak naprawdę zlewające się z tłem i może też i tak się nie przyjąć. To co tak już tu naprawdę możesz zacząć zrobić? Prosta jedna rzecz. Emotki. Nawet nie zdajesz, sobie jak emotki wpływają, na tekst i jakość uwierz mi. Emotki, warto dać na samym początku na początku zdania i po kropce pierwszej taką samą. Dodatkowo można dać przy zaletach i korzyściach też i takowe to emotki. Warto dodać je z umiarem i odpowiednie emotki do danego to tematu. Pomoże Ci to przyciągnąć wiele nowych osób.

3. Link na samym dole.

Dobrze prawie już mamy gotowy cały post. Brawo dla Ciebie! Gratuluje Ci naprawdę nie lada wyzwanie. Teraz musimy jeszcze zadbać o to, aby klient mógł wejść z postu na link, który przekieruje go do strony docelowej z produktem i usługą. Moim zdaniem warto go dodać na samym to dole, ale przed tym dodaj, na początku ów linku emotkę strzałki kierującą na ten link naciśnij, spacje dodaj link i znów naciśnij spację i dodaj znów strzałkę z emotkę, która wskazuje na link. Dlaczego? Przyciągnie to większą uwagę na cały to link, który pali się na niebiesko, jak i hashtagi użyte na dole.

Może Ci się również spodoba